Service masini de filetat Bucuresti

SERVICE ROTHENBERGER BUCURESTI
     

PIESE DE SCHIMB SI SERVICE MASINI DE FILETAT

ADRESA GOOGLE MAP
Email [ONLINE / PIESE DE SCHIMB] : service@evostore.ro    
Telefon [ONLINE / PIESE DE SCHIMB] : 031.1004422 / 0725.697694 / 0725.697692    
Telefon [INFORMATII SCULE IN SERVICE]: 0744.697694 / 0744.697696    
   
   
 

PRIMUL MAGAZIN ONLINE DEDICAT EXCLUSIV SERVICE-ULUI PENTRU SCULE SI UTILAJE DIN ROMANIA

 

SERVICE MASINI DE FILETAT si PIESE DE SCHIMB

   
   
  SERVICE IN GARANTIE SI POST GARANTIE
   SERVICE & PIESE DE SCHIMB MASINI DE FILETAT
  SERVICE EVOSTORE este caracterizat ca fiind de incredere, competent, rapid si nu in ultimul rand reparatii la preturi corecte. Departamentul de Service iti garanteaza cel mai rapid ajutor posibil pentru remedierea problemelor sculelor dumneavoastra. Pentru ca nimeni nu cunoaste mai bine sculele electrice noi dispunem de instruire periodica si beneficiem de cele mai moderne mijloace de lucru pentru masurare, diagnoza si reparatie.
  Specialistii in motoare termice industriale si foarte buni cunoscatori in hidraulica si mecanica, Service Shop pune la dispozitia clientilor un centru de service pentru utilaje si echipamente extrem de performant.
   
  SERVICE EVOSTORE asigura SERVICE / INTRETINERE / REVIZII SCULE ELECTRICE si furnizare de PIESE DE SCHIMB ORIGINALE in garantie si post garantie pentru urmatoarele marci: ROTHENBERGER, SUPER EGO, VIRAX si GIDGID
  Toate reparatiile din SERVICE-ul ROTHENBERGER se fac doar cu PIESE DE SCHIMB ORIGINALE furnizate de catre producator.
   
  Produsele care au nevoie de reparatii sunt colectate prin intermediul biroului de receptie al departamentului Service si sunt preluate de specialistii nostri. Acestia analizeaza defectiunile fiecarui produs si comunica in cel mai scurt timp operatiunile necesare pentru punerea in functiune a aparatelor si durata de executie a lucrarii.
  Toate tipurile de produse comercializate beneficiaza de consultanta tehnica gratuita si de service performant asigurat de o echipa bine pregatita in domeniul tehnic.
  Va asiguram intretinere periodica planificata, conform specificatiilor producatorilor si in baza unui contract de service, astfel incat sculele electrice sa fie intretinute corespunzator si pentru a elimina eventualele probleme care pot sa apara din cauza intretinerii necorespunzatoare.
   
CONTRACT SERVICE
   
   TARIFE MANOPERA SERVICE ROTHENBERGER
GRUPA  DESCRIERE TIP SERVICIU TIMP MAXIM ALOCAT PRET CU TVA
A  TARIF MANOPERA PE ORA MANOPERA 10 UM/ORA 80 LEI
B  MASINI DE FILETAT CONSTATARE [TC10] 24-48H 100 LEI
C
INTERVENTII USOARE FARA INLOCUIRI DE PIESE DE SCHIMB
(CURATAT, LIPIT, DEBLOCAT, SUFLAT, SI DEGRESAT)
MANOPERA - 50 LEI
D  TAXA DE URGENTA MANOPERA - 50 LEI
E  REVIZII MASINI DE FILETAT (FARA PIESE SI CONSUMABILE) MANOPERA - DE LA 100 LEI
DISCOUNT 20% DIN MANOPERA PENTRU PERSOANE JURIDICE CU CONTRACT + TAXA DE URGENTA 0 (ZERO) + PRIORITATE
IN CAZUL ACORDULUI REPARARI SCULELOR IN SERVICE-UL EVOSTORE TAXA DE CONSTATARE ESTE ZERO
   
ASIGURAM SERVICE IN GARANTIE DOAR PENTRU PRODUSELE ACHIZITIONATE DIN RETEAUA DE DISTRIBUTIE EVOSTORE
PENTRU PRODUSELE CARE NU SUNT ACHIZITIONATE DIN RETEAUA DE DISTRIBUTIE EVOSTORE SE VA PERCEPE TAXA DE CONSTATARE AFERENTA
   
   
   Pasii necesari pentru repararea sculelor electrice in SERVICE EVOSTORE sunt:
  - Receptia sculelor si constatarea defectiunii in cel mai scurt timp posibil.
  - Comunicarea rezultatului constatarii si a unui pret estimativ al reparatiei.
  - Primirea acceptului clientului, procurarea pieselor daca este cazul si reparatia propriu-zisa.
  - In cazul in care clientul nu isi da acceptul pentru reparatie, la ridicarea sculei din service se plateste numai contravaloarea de constatare.
  - Anuntarea clientului ca poate ridica scula reparata, anuntarea pretului final al reparatiei.
  - Predarea sculei si plata contravalorii reparatiei.
  - Termenul de garantie curge din momentul preluarii sculei de catre beneficiar, in conditiile prevazute de lege.
  SCULELE IN GARANTIE trebuie sa fie insotite de fatura sau copie factura si Certificat de Garantie in Original, alfel NU SE ASIGURA GARANTIE.
   
   Metodologie tarifare pentru operatiunea de constatare :
  - Tariful pentru constatare se achita la momentul receptiei produsului pentru reparat.
  - Tariful pentru constatare va fi dedus din valoarea totala a manoperei la finalul reparatiei.
  - In cazul in care clientul renunta la efectuarea reparatiei Tariful de constatare NU se va returna.
   
   Obligatiile clientiilor [IMPORTANT] :
  SCULELE ELECTRICE trebuie ridicate de la service in termen de 30 zile dupa finalizarea reparatiei sau refuzul reparatiei.
  - In cazul intarziierilor ridicari sculelor REPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 40 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  - In cazul intarziierilor ridicari sculelor NEREPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 20 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  IMPORTANT:  Dupa 90 zile de la ACCEPTUL/REFUZUL reparatiei, produsele neridicate vor fi considerate abandonate si se vor casa.
   
   Garanţii acordate pentru reparaţiile în service-ul nostru este de :
  2 Luni pentru Persoane Juridice/Persoane Fizice.
  3 Luni pentru Persoanele Juridice (cu contract de service).
  Avantaje cu contract service: prioritate in comparatie cu alte lucrari, nu platesc taxa de urgenta si au in discount de 20% din manopera.
   
   Modalitati de plata :
  - Numerar, Card, Online Banking sau prin Ordin de plata [ridicarea produselor se face de catre beneficiar dupa dovada plati].
   
   Termene de reparare :
  - Service autorizat in maxim 48 de ore sau maxim 5 zile lucrătoare pentru reparaţii uzuale (90% din cazuri se rezolvă în 24 de ore).
  - Pentru cazuri speciale, timpul de reparaţie este în funcţie de perioada estimată a importării pieselor sau subansamblelor defecte.
   
   Modalităţi de livrare :
  - Ridicarea de la sediul SERVICE EVOSTORE de catre beneficiar.
  - Curier rapid (pe baza unui contract special încheiat). Preţul de livrare este în funcţie de greutate şi de distanţă.
  - Livrarea este GRATUITA pentru comenzi în valoare de minim 1000 Lei !!!
   
   
  IMPORTANT !!!
  Constatarile sau reparatiile sculelor dumneavoasta nu se fac pe loc. Termen de constatare minim 24-48 ore (zile lucratoare).
  Termenul de constatare de maxim 48 ore se aplica doar pentru marcile: Bosch si Makita.
  Pentru celelalte marci constatarea si devizul este si in functie de timpul de raspuns de la producator sau importator.
  Programarile si comenzile de service din ziua precedenta vor fi puse in lucru in ziua urmatoare. Va multumim pentru intelegere!
  Lucrarile de service executate sunt garantate 100% doar pieselor inlocuite de catre noi.
PIESE DE SCHIMB & SERVICE 48H © 2006 - 2024 | CUI: RO19123284 / Reg.Com.: J40/16756/2006 | EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA este operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP, sub numarul 27926 | ANPC
EVOSTORE ROMANIA EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA
OFERTE SPECIALE
2HELPU.RO
SERVICE SHOP INSTAGRAM
SERVICE SHOP FACEBOOK
SERVICE SHOP YOUTUBE
ADRESE SERVICE EVOSTORE
0744.697694