Coşul tău este gol!
PRIMUL MAGAZIN ONLINE DEDICAT EXCLUSIV SERVICE-ULUI PENTRU SCULE SI UTILAJE DIN ROMANIA |
Aceasta pagina dedicata sculelor electrice (impreuna cu documentele prevazute de aceasta), va relateaza termenii si conditiile pe care le furnizeaza oricare dintre produsele listate pe site-ul nostru service-shop.ro, pentru asta va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile inainte de a comanda orice produse de pe site-ul nostru. Clientul trebui sa inteleaga ca prin comanda oricarui produs, este de acord cu termeni si conditii de pe acest web. |
Utilizarea site-ului service-shop.ro implica acceptarea acestor termeni si conditii. Ne asumam dreptul de a modifica aceste prevederi fara o instiintare in prealabil. Versiunea cea mai recenta a acestor "Termeni si Conditii" o puteti afla accesand link-ul respectiv de pe acest site. Va rugam sa cititi cu atentie inainte de a accesa si folosi acest site, iar daca doriti sa continuati inseamna ca sunteti de acord cu termenii si conditiile prezentate.Acesti "Termeni si Conditii" sunt stabiliti in exclusivitate de conducerea EvoStore Srl. |
Drpturi de autor |
Intregul continut al site-ului evostore.ro apartine societatii furnizoare si este aparat de legile in vigoare pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996). Orice utilizare a continutului si a marcii EvoStore, fara acordul furnizorului, se pedepseste in conformitate cu legile si normele in vigoare. Astfel, sunt interzise: accesarea site-ului EvoStore in scopul copierii continutului de catre dispozitive sau programe automate sau copierea manuala a continutului. Fotografiile si datele pot fi folosite numai cu acordul scris al furnizorului. Pentru intrebari referitoare la marca EvoStore, va rugam contactati Sc EvoStrore Srl la urmatoarea adresa de email: service@evostore.ro. |
Frauda |
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului service-shop.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul va fi considerat o tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva celor care au incercat acest fapt. Toate daunele provocate de acesta asupra magazin-ului online vor fi suportate in totalitate. |
Ar trebui sa imprimati o copie a acestor termeni si conditii de referinta pentru viitor. |
Daca aveti orice intrebari cu privire la acesti termeni si conditii sau nu doriti sa-i acceptati va rugam sa contactati Departamentul de Relatii cu Clientii la service@evostore.ro, 0725697694 sau 0311004422. |
1. Informatii despre noi |
1.1 Situl service-shop.ro este propietatea societatii Service Shop Professional Srl, este un site dedicat uneltelor de mana si sculelor electrice. Suntem inregistrati in Romania la Registrul Comertului J40/16756/2006, Cod Fiscal RO19123284, adresa magazinului nostru Str. Mihail Sebastian, nr. 88, Sector 5, Bucuresti. |
2. Cum deruleaza contractul dintre dumneavoastra si noi |
2.1 Dupa plasarea unei comenzi, veti primi un e-mail de la noi recunoscand ca am primit comanda. Va rugam sa retineti ca acest lucru nu inseamna ca aceasta a fost acceptata. Pentru dumneavoastra, plasarea comenzii constituie o oferta de la noi pentru cumpararea unor produse. Toate comenzile sunt supuse acceptarii de către noi, dupa care veti primi un telefon pentru a ne confirma comanda ferma. |
2.2 Contractul se va referi numai la acestele produse a caror expediere le-ati confirmat de comun acord telefonic. |
3. Drepturile consumatorilor |
3.1 Consumatorul poate anula o comanda in orice moment (vezi 3.4) in termen de doua zile lucratoare, incepand cu a doua zi dupa ce a primit produsele . In acest caz, veti primi o rambursare integrala a pretului platit pentru produsele în conformitate cu politica noastra de restituiri stabilite mai jos sau inlocuirea acestora. |
3.2 Pentru a anula o comanda, trebuie sa ne informati telefonic sau prin formularul nostru de returnare inainte ca aceasta sa fie finalizata. Comanda poate fi returnata doar dupa acordul firmei noastre, in aceeasi stare in care le-ati primit, in ambalajul original (fara a fi desigilat). Aveti o obligatie legala de a avea grija rezonabila de produse in timp ce acestea sunt in posesia dumneavoastra. Daca nu reusiti sa indepliniti aceaste obligatii, avem drept de actiune impotriva dumneavoastra pentru compensarea produselor deteriorate. |
3.3 Nu aveti dreptul de a anula o comanda pentru furnizarea de produse personalizate sau perisabile , produse video , audio sau software-ul care au fost desigilate de catre dumneavoastra sau produsele pe care le-am specificat ca non-returnabile . |
3.4 Comanda poate fi anulata doar daca primiti alte produse decat cele comandate de dumneavoastra, altfel sunt non-returnabile. In cazul in care comanda se anuleaza din cauza Evostore Srl taxa de transport pentru returnare va fi suportata de catre noi. |
4. Garanti si Retururi produse |
4.1. GARANTIA PRODUSELOR |
Toate piesele de schimb achizitionate online sau direct din magazin NU AU GARANTIE. Produsele au garantie doar atunci cand sunt schimbate sau inlocuite in service-ul nostru propriu de catre specialistii nostri sau service agreat de producator. |
4.2. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE FIZICE: |
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative: |
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. |
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. |
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii SERVICE SHOP PROFESSIONAL SRL de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. SERVICE SHOP PROFESSIONAL SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SERVICE SHOP PROFESSIONAL SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). |
Conform Art. 11 al OUG 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate : a) Forumularul de retragere - se va transmite numai prin e-mail (retur@evostore.ro) - produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei (formular-retur.pdf) |
b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract. |
4.3. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE JURIDICE: |
Perioada retur este de 3 zile de la data intrarii in posesie a produsului /produselor. |
Minim 3 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se doreste returnare cu o valoare de minim 10.000 de lei. |
Cerere pe e-mail la adresa retur@evostore.ro (formular-retur.pdf) - motivul returnarii si contul IBAN obligatoriu. |
Produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit (in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri si aplica si conditile de la PUNCTUL 4.3 din politica de retur). |
Produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maxim 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur. |
Produsele defecte de noi constatate in termen de 24 de ore de la receptie se vor credita la valoarea de achizitie cu conditia sa se respecte cele mentionate la PUNCTUL 4.3 al politicii de returnare. |
4.4. NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE: |
Produse cumparate direct dem magazin, comandate si verificate la livrare. |
Produs sau produse incomplete, asa cum a fost livrat. |
Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respectă termenii de garanție. |
Produse care nu sunt utilizate conform manualului de utilizare dat de catre producator. |
Produse aduse pe comenzi speciale; |
Produse consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute sub nici o formă. |
Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) în termen de 24 de ore de la recepție vor fi înlocuite (fără alte costuri - în limita stocului disponibil și cu condiția ca produsul să fie pachet complet exact ca în momentul ridicării sau livrării) cu condiția notificării în scris la adresa de e-mail de mai jos. În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garanție. |
4.5. RETURNAREA PRODUSELOR PESTE PERIOADA DE RETURNARE: |
Produsele aferente unor comenzi care au depășit perioada de returnare se pot accepta doar cu penalizare aplicată la valoarea de achiziție. Valoarea penalizării va fi calculată în funcție de adaosul produsului și eventualele pierderi legate de o vânzare a produsului ca un produs resigilat. Valoarea minimă de penalizare este de 20%, iar cea maximă de 70%. Decizia de acceptare sau returnare va fi transmisă pe e-mail împreună cu valoarea de penalizare, după recepționarea cererii de retur. Termenul maxim de răspuns este de 48 de ore (2 zile lucrătoare). Termenul de returnare al banilor în cazul în care perioada de returnare a fost depășită este de maximum 30 de zile. |
Returnarea peste perioada legala in cazul persoanelor fizice sau peste cele 5 zile stabilite contractual in cazul persoanelor juridice nu intra sub incidenta vreunei legi, iar acceptul returului de catre firma noastra nu reprezinta o obligatie. Raspunsurile la cererile de retur aferente acestui punct vor fi oferite tot pe e-mail in termenul mai sus mentionat. Raspunsul pozitiv sau negativ va fi oferit in functie de mai multi factori, principalii fiind perioada trecuta de la data maxima in care se putea returna si starea produsului. Cererile de returnare a caror perioada trecuta de la data maxima de returnare legala / contractuala depaseste 20 de zile nu vor fi analizate si vor fi refuzate, cu exceptia produselor care sunt sigilate. |
4.6. DATE RETURNARE: |
Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și după caz împreună cu produsele cadou) conform celor de mai jos: |
SERVICE SHOP PROFESSIONAL SRL (service-shop.ro) - Departament Service & Retur |
Sos. Mihail Sebastian, Nr. 88, București, Cod poștal: 050778 |
Telefon : 0725.697694 sau 031.1004422 |
E-mail : retur@evostore.ro |
Este recomandat ca produsele să fie returnate direct la sediul nostru sau prin curier rapid (FANCOURIER). |
5. DISPONIBILITATEA SI LIVRAREA |
5.1 Scopul nostru este de a livra produsele la dvs. in termenul indicat de noi la "Informatii de livrare", iar dupa preluarea comenzii de catre un operator veti fi informat in legatura cu termenul de livrare exact. |
6. DREPTUL DE PROPIETATE |
6.1 Dreptul de propietate asupra acestor produse va reveni al dvs. doar un momentul in care a fost efectuata plata integrala a produselor comandate, precum si a taxei de livrare daca exista. |
TAXE SI LIVRARE MARFA RAMBURS SAU CURIER |
1. Livrarea pachetului cu PLATA RAMBURS este acceptat doar daca valoarea facturii este mai mica de 1500 Lei. |
2. PLATA RAMBURS nu este acceptata pentru produsele care se aduc la comanda externa. |
3. TAXA TRANSPORTULUI RAMBURS pentru coletele ce depasesc 10 kg se calculeaza asfel: |
- Taxa fixa de 20 Lei (pentru colete in aria de acoperire Fan Courier) + 1 Lei / Kg |
- Taxa fixa de 30 Lei (pentru colete in aria de acoperire Dpd) + 1 Lei / Kg |
- Taxa fixa de 40 Lei (pentru colete in afara aria de acoperire Fan Courier sau Dpd) + 1 Lei / Kg |
4. Pentru comenzile mai mici de 50 Lei taxa de transport este de 40 Lei si plata facturii in avans. |
5. Pentru comenzi intre 50 si 300 Lei taxa de transport este de 20 Lei (Fan Courier sau DPD). |
6. Pentru comenzile mai mari de 300 Lei taxa de transport este gratuita (vezi mai jos conditii). |